A communication agency

serving Italian and foreign companies,

public bodies and institutions.

All organizations are born with an objective: economic, institutional, productive, philanthropic, which determines their choices and actions.

From the very beginning, the existence of an organization will be conditioned by a multitude of subjects and stakeholders who can facilitate or hinder the path towards these objectives.

The function of communication is precisely that of fostering dialogue and relations with these audiences, generating value for the company.

The objective of Close to Media is to carry out this task with the utmost attention, competence, professionalism and the right amount of creativity. A cohesive and experienced team of professionals, focused on solving clients’ problems: this is our strength.

 

News & Press

Wednesday September 28th, 2022
Comunicato stampa
(It) Per il secondo anno consecutivo Banca Aidexa si classifica nelle LinkedIn Top Startups Italia

(It) Tra gli ultimi traguardi della fintech anche il rafforzamento di capitale da 12 milioni €, il raddoppio del team e l’arrivo di nuovi servizi per le PMI italiane

Friday September 9th, 2022
Comunicato stampa
(It) Nasce la prima carta prepagata per la community de Il Fatto Quotidiano

(It) Grazie alla partnership con Tinaba la community de Il Fatto Quotidiano avrà accesso a numerosi vantaggi.

Monday August 29th, 2022
Comunicato stampa
(It) Nazionale Cantanti e TrustMeUp: la piattaforma diventa Fundraising Partner della squadra

(It) Il 7 settembre 2022 si giocherà a Monza la 31° Partita del Cuore che vede scendere in campo talenti del mondo della musica, dello spettacolo e del calcio

Monday August 1st, 2022
Comunicato stampa
(It) Tutti gli advisor nell’acquisizione del complesso aziendale di Conbipel

“Be yourself, everyone else is already taken.”
Oscar Wilde